SteklaFar
Phone 073-063-9888 Phone 095-291-8307 Address м. Київ, пр. Леся Курбаса 2/Б email steklofarcomua@gmail.com
UA RU

Умови обміну та повернення товарів

Шановні клієнти, у випадку, якщо замовлений Вами товар не відповідає очікуванням, то у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту оплати Ви можете повернути повну його вартість, або обміняти його на іншу модель.
Делая покупку в нашем магезине вы соглашаетесь с Договором оферты

Увага!!! Товари привезені на замовлення, поверненню та обміну не підлягають. Претензії щодо виробів зі склопластику після встановлення, зі слідами їх експлуатації чи ремонту, не приймаються! Велике прохання ознайомиться з якістю товару при отриманні поштою!

Закон України «Про захист прав споживача» передбачає повернення товару у тому випадку, якщо відсутні видимі пошкодження, що виникли внаслідок використання

Правила повернення товару до магазину:

  • У разі повернення вартість доставки оплачує клієнт
  • У разі повернення грошей ми повертаємо суму за вирахуванням усіх супутніх транспортних витрат
  • У разі повернення товару без попереднього повідомлення менеджерів магазину та оплати його доставки, сума витрат буде вирахована із вартості замовлення
  • У разі, якщо причиною повернення стала помилка співробітників нашого магазину, ми зобов'язуємося повернути повну вартість замовлення і беремо на себе всі витрати за пересилання.
Клієнт повинен надати фото на якому видно невідповідність деталі

Помилками магазину можна вважати такі ситуації:

  • Вислана модель не відповідає замовленню на сайті
  • Вислано не ту сторону, яка вказана на замовлення.
Просимо звернути особливу увагу, що перед оформленням відправки товару в магазин на пошті варто врахувати:

Повернення коштів або обмін на іншу модель провадиться тільки після того, як невідповідна позиція була успішно доставлена до магазину
Висилати товар як звичайну посилку, а не посилкою з післяплатою.
При заповненні декларації, у графі «Оціночна вартість» вказуйте точну суму, згідно з цінником, оскільки саме вона компенсуватиме перевізник у разі втрати товару.

Правила обміну товару:

  • Протягом 14 днів з дати отримання посилки необхідно надіслати товар назад
  • Оформити заявку на новий товар, який стане заміною невідповідного, попередньо вибравши його на сайті компанії
  • Як тільки посилка дійде до магазину, наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для уточнення деталей щодо нової покупки
  • Обмін проводиться 7 робочих днів із моменту отримання магазином посилки.
  • Товар привезений на замовлення поверненню не підлягає, повернення можливе лише у разі відправки не того товару, що був у замовленні.
  • Претензії щодо виробів із пластику (корпусу фар, скло полікарбонатне для фари, вії тощо) після фарбування, слідів встановлення, експлуатації чи ремонту, не приймаються! Велике прохання ознайомиться з якістю товару при отриманні поштою!

Скло фар і легкоушкоджувані товари повинні бути відправлені в тому самому паувальному матеріалі (плівка харчова, антистатична упаковка, ущільнювальний пакет) в якому скло або хромовані елементи були відправлені. У разі порушення товари найчастіше втрачають товарний вигляд при транспортуванні та прийняті нами не будуть.

Правила повернення коштів:

  • Протягом 14 днів з моменту отримання посилки Вам необхідно оформити та надіслати товар назад до магазину.
  • Обов'язково повідомити менеджера про те, що куплений товар не відповідає очікуванням, і Ви хочете повернути назад свої гроші.
  • Повернення грошей здійснюється банківським переказом протягом 7 днів із моменту отримання нами посилки.
  • Відшкодовується повна вартість товару на момент покупки.
  • Звертаємо увагу, що повертається лише вартість покупки. Вартість пересилки оплачує клієнт. Сума виплати, включаючи відрахування банківської комісії та транспортних витрат. Що таке транспортні витрати? Це витрати магазину на доставку товару до замовника, оплата послуг транспортної компанії та послуги з упаковки.
  • У разі оплати авансу з подальшою відмовою від товару належної якості, ми віднімаємо з нього транспортні витрати на доставку товару до клієнта та назад у магазин. Витрати повернення віднімаються лише тому випадку, якщо клієнт сам не заплатив його.
  • Винятком також вважаються ситуації, які передбачають помилки працівників магазину. У такому разі магазин бере на себе всі фінансові витрати: транспортні за зворотне пересилання та банківську комісію під час переказу коштів на рахунок клієнта.